Університет Огієнка завжди пишається своїми активними та творчими студентами, які не зважаючи на обставини, впевнено крокують до своїх цілей, прагнуть здобувати вищу освіту, примножують свої здобутки і досягнення.

Владислав Степанянц – випускник ОПП “Англійська мова і література” спеціальності 035 Філологія став героєм рубрики “Увімкни світло” газети “Студентський меридіан”.

Як та чому ви обрали саме таку спеціальність? Що вплинуло на Ваш вибір? На що порадите звернути увагу або на чому зосередитися студентам, які тільки планують вступати?

 Насамперед моїм основним бажанням було вивчення мов, що дозволить розвиватись у будь-якій галузі. Це і зумовило мій вступ на спеціальність 035 Філологія. Згодом почав викладати уроки англійської мови. Процес навчання інших припав до душі, але моя спеціальність була обмежена лише вивченням мов, а не викладанням. Тому, я наважився вступити в магістратуру на спеціальність 014 Середня освіта. Основний критерій мого вибору – знайти своє місце, де зможу допомогти досягнути душевної рівноваги та відчуття потрібності іншим. Отже, всім студентам варто звертати увагу на те, що подобається особисто їм, адже є ризик витратити час на «чужу» для себе галузь.

Які цікаві проєкти виконували під час навчання? Яким своїм досягненням Ви пишаєтесь найбільше?

Владислав Степанянц: Найбільше мені запам’ятався проєкт «DigEco», мета якого ознайомити з новими методиками навчання дисциплін та надати додаткову «свіжу» інформацію. Для нас (студентів) основним завданням було – донести цю інформацію у максимально зрозумілій формі, що зумовлювало великий ступінь відповідальності. Серед досягнень мені немає, що виділяти, оскільки все, що я зробив і над чим працюю – це мій прямий обов’язок студента.

Ви навчаєтеся в університеті та працюєте вчителем. Розкажіть, будь ласка, як Вам вдається поєднувати навчання з роботою?

Владислав Степанянц: Сказати, що надзвичайно важко – це нічого не сказати. Великою проблемою був збіг робочих годин у школі та університеті, що дозволило відвідати всі лекційні й практичні заняття. Однак, завдяки лояльності викладачів та додатковим зусиллям, вдалось усе скласти на консультаційних годинах.

Чи пригодилися здобуті знання під час навчання в університеті? Зважаючи на те, що Ви навчаєтеся на останньому курсі й працюєте за професією, чи будуть у Вас зауваження й пропозиції щодо різних аспектів вашого навчання на бакалаврському рівні?

Владислав Степанянц: Майже все, що вмію та практикую у своїй педагогічній діяльності, мені надав університет. Моя робота полягає у видозміні та застосуванні цих методик відповідно до конкретних потреб. Зазначу, що на бакалаврському рівні я навчався за спеціальністю 035 Філологія, яка не надає компетентностей для викладання в школі або закладах вищої освіти, що зумовило вступ у магістратуру. Отже, впровадження методики викладання мов до спеціальності 035 Філологія стало б чудовим підґрунтям, щоб урізноманітнити можливі варіанти працевлаштування.

Які вміння та навички потрібні сучасному вчителю?

Владислав Степанянц: Все більше переконуюсь, що потрібно бути всебічно розвиненим, оскільки не достатньо бути експертом лише у своїй галузі. Неодноразово виникала потреба пояснити певний аспект лексики чи граматики  учням, яким важко вивчати іноземну лінгвістику. Тому, часто наводжу приклади з української мови або інших предметів. Окрім того, важливо бути хорошим психологом, адже складна ситуація в нашій державі, безпосередньо,  впливає на моральний стан дітей.

Які методи навчання або педагогічні підходи Ви використовуєте у своїй роботі, які вважаєте найефективнішими?

Владислав Степанянц: Найбільше я спираюсь на комунікативний аспект мови, оскільки зіткнувся з проблемою: учні бояться розмовляти. Зрештою,  відпадає будь-який сенс вивчати мову, якщо не навчатись її застосовувати. Для максимальної адаптації учнів до середовища безпосереднього використання мови, я беру до уваги знайомі для них форми – анімаційні фільми та музику, де можна почути сучасну англійську мову.

Як проходить Ваше дозвілля? Чим Ви цікавитеся?

Владислав Степанянц: Усе своє життя провів на футбольному майданчику і зупинятись не збираюсь. Спорт – це велика частина мого життя, яка дозволяє відволікатись від роботи, а також приділити час собі.  Полюбляю музику й кінематограф, які намагаюсь гармонійно поєднувати зі своєю педагогічною діяльністю.

На Вашу думку, які чинники впливають на досягнення успіху студентом?

Владислав Степанянц: Насамперед – правильність вибору своєї професії. Коли є відчуття, що обрана професія не відповідає особистісним вподобанням, важко знайти мотивацію працювати та розвиватись. Тому, говорити про досягнення цілей за відсутністю бажання студента важко.

Що б Ви побажали нашим студентам та викладачам?

Владислав Степанянц:  Студентам бажаю терпіння та наснаги у навчанні, адже потрібно зважати на те, наскільки важливу професію обрали для розвитку нації. А викладачам бажаю теж саме, але у потрійному розмірі, оскільки «навчити вчителя» – це титанічна праця, яка заслуговує на повагу.

 

За інформацією пресцентру

“Увімкни світло”. Владислав Степанянц. Випускник спеціальності 035 Філологія
Позначено на: