НПП кафедри германських мов і зарубіжної літератури взяли участь у листопадевому марафоні освітніх практик «НУШ: об’єднуємо ідеї», започаткованому Центром професійного розвитку педагогічних працівників спільно з факультетом іноземної філології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

14 листопада 2022 року стартував перший семінар з теми «Путівник вчителя НУШ: нормативна база, компетентнісні завдання та шляхи їх реалізації», що об’єднав науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти  3 та 4 курсів і гарантів освітніх програм факультету іноземної філології. Спікер заходу – консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина Шендерук продовжила знайомство майбутніх вчителів – здобувачів вищої освіти –  з реформою НУШ. До уваги присутніх було запропоновано інтерактивний навігатор сучасного учителя, що дасть змогу глибше зрозуміти зміни, що відбуваються в освіті та вчасно реагувати на виклики, які ставить сучасне життя та докласти максимум зусиль до формування умінь працювати за Державним стандартом базової середньої освіти.

Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя залежить не лише від його освіти і особистих якостей, а й від того, яку методичну та консультативну допомогу, підтримку наставників він отримає, як стимулюватиметься його ініціативність і творчий розвиток. Тому комунікація стала яскравим прикладом професійної підтримки майбутніх педагогів.

 

21 листопада 2022 року відбувся методичний семінар «Планування уроку іноземної мови: нові підходи в умовах НУШ». Сучасний урок іноземної мови передбачає активне використання інтерактивних методів, що вимагає від учителя творчого підгоду до його планування.

Спікери семінару Світлана Ігнатьєва, учитель англійської мови Дунаєвецького ліцею №1 та Ольга Міхтєєва, учитель англійської мови Шепетівського НВК №1 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей ім. Героя України М. Дзявульського» – фасилітатори курсів Британської Ради, створивши атмосферу командної роботи, поділились з колегами досвідом формування мотивації школярів при вивченні англійської мови за допомогою дієвих інтерактивних вправ, які передбачають використання рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій тощо.

Залучення майбутніх педагогів до діалогу з досвідченими колегами сприяє формуванню комунікації учителів англійської мови та ефективності викладання предмета в умовах НУШ.

НУШ: об’єднуємо ідеї
Позначено на: