2 листопада відбулось засідання секції “Методика навчання зарубіжної літератури” науково-методичної конференції здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчаються за ОПП “Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)”. На засіданні магістранти другого року навчання представили результати індивідуальних дослідницьких завдань з методики навчання зарубіжної літератури, проведених під час проходження Виробничої педагогічної практики в закладі загальної середньої освіти. Тематика дослідницьких завдань охоплювала широкий спектр використання інноваційних технологій в процесі навчання зарубіжної літератури. Зокрема, специфіку використання компьютерних технологій представили у своїх доповідях Анастасія Конопельнюк, Віталій Гаврилюк, Андрій Дубінський, Олександр Бадьорко; технологію проблемного навчання досліджували Галина Гаврилюк та Василь Жмендак; на особливостях застосування ігрових технологій зосередили увагу Лана Рогаль, Анастасія Смеречинська, Тетяна Олійник; своєрідність технології Storytelling досліджувала Ганна Тимошенко; технологія вітагенного навчання опинилась у фокусі уваги Івана Василишина.
Доповіді магістрантів викликали жваве обговорення учасників конференції, здобувачі вищої освіти з ентузіазмом ділились досвідом використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури під час проходження виробничої практики. Методист від кафедри германських мов і зарубіжної літератури старший викладач Ольга Шаповал відзначила якісну підготовку та презентацію результатів індивідуальних досліджень.