
29 жовтня 2025 року здобувачі другого року навчання (Ang1-M24) звітували з питань, пов’язаних з виконанням індивідуальних завдань. Студенти мали можливість обирати одну з семи тем (вітагенне навчання; технологія проблемного навчання; технологія «Педагогічна майстерня»; проектне навчання; комп’ютерні технології; технологія STORYTELLING; ігрові технології).
Заслухані звіти підкреслили самостійний і творчий підхід до розгляду обраних тем, адже наводилося багато прикладів з власного досвіду, отриманого під час практики. Це, безперечно має велике значення.

Навіть якщо теми повторювались, не було однаково розкритих, а це ознака самостійного підходу.
Всі учасники конференції дійшли висновку, що виконане дослідження допоможе їм у подальшій праці вчителя – як зарубіжної літератури, так і іноземних мов.
